Depeche Mode-kullen

24.04.2021

Föräldrar: Fabolousdolls Bedtime & Ellies Friend Dancing Zorro (Eskil). Stamtavla för kullen HÄR.

Den 24 april föddes en kull med 4 bebisar, tre hanar och en hona.



Peace

Lila colorpoint och var största killen i gänget, den största kattunge jag fått hittills. Dessvärre blev han hastigt dålig och hade någon medfödd defekt och fick somna in </3



Halo

Lila bicolor och en helt underbar kille. Förstod tidigt att han skulle få det absolut bäst i en barnfamilj och så blev det. Nu bor han hos min kusin med familj i Västervik som sällskapskatt och det känns toppen!



Home

Lila mitted-hane. En underbart fin kille från start. Liten mat-tjuv, lekfull och påhittig. Har fått flytta till min uppfödarkollega Ingela som jag fått äran att köpa Onyxia (Bongsbos Windy) av. Nu är förhoppningen att han i framtiden ska kunna tillföra mycket gott i hennes uppfödning.



Precious

Lila colorpoint. Kullens enda tjej och en lovande sådan. En första tanke var att behålla henne, men i och med att vi redan sparat Peach efter Bedtime så kände jag att någon annan kunde få chansen på henne. Hon kommer därför att flytta till en uppfödare i Danmark och förhoppningsvis bli mamma i framtiden.

KONTAKT: carolinaalmeborg@gmail.com
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång